AAMUNI HERÄTTÄJÄT #2

Heti toinen part kakkonen perään! Kun alotin tämän blogin kanssa mun ensimmäisiä postauksien joukossa oli tämän tyylinen postaus. Ajattelin tehdä nyt tästä toisen osan, sillä siitä edellisestä postauksesta on nyt kulunut yli puoli vuotta. Oon kyllä miettiny tätä postausta jo jonkin aikaa, mutta kesällä mulla ei kauheasti ollu mitään juttuja tehtävänä aamuisin. Mä kun menin melkeinpä suoraan herättyä koneen ääreen. Jos haluat voit käydä katsomassa edellisen postauksen tästä.

aamu1

♡ Heti ekana kaunis kuva kylpyhuoneen hampaiden pesu pisteestä. Mä oon ollu aina tosi huono hampaiden pesijä, mutta nyt oon saanu itselleni tavaksi heti herättyäni mennä kylppäriin ja pestä hampaat. Muistan hammaslääkärin joskus sanoneen mulle että hampaat kannattaisi pestä aamuisin ennen kuin syö mitään. 

aamu2

♡ Kuppi kahvia aamuisin on myös edelleen se juttu. Hampaiden pesun lisäksi oon myös aika huono syömään aamupalaa, mutta se johtuu yleensä siitä että en jaksa sitä valmistaa. Se pitäisi varmaan valmistaa etukäteen ilalla. Oon kyllä harkinnu blenderin ostoa, sillä smoothien teko olisi helppoa ja nopeaa aamuisin.

aamu3

♡ Tämä on se suurin syy miksi se aamupala yleensä jää syömättä. Meikkaus. Teen nykyään aika yksinkertaisen meikin kouluun, mutta kulmien kanssa saa aina tapella. Oon liian perfektionisti niiden suhteen, mutta silti vieläkin sen meikkisiveltimen pitäminen kädessä herättää kivasti. Pääsee heräämään hiukan siihen taiteelliseen osaan tulevasta päivästä.

aamukollaasi

♡ Ennen kuuntelin musiikkia aamuisin tai katselin tubesta videoita, mutt nyt oon aamusin alkanu kuuntelemaan NRJ:n aamulähetystä. Itse pidän kovasti Veronica Verhosta tubettajana joten on kiva kuunnella hänen hauskoja juttujaan aamuisin. Janne ja Jere eivät myöskään ole huonompia radiojuontajia. On kyllä kiva taas kuunnella pitkästä aikaa radiota. Viimeksi sitä tuli kuunneltua yläasteella, mutta voice oli vaan kanavana.

Mitkä asiat herttää sut aamuisin?

xoxo
Paula

4 kommenttia:

  1. Blenderin osto on kyllä ollut minulle hyvä juttu. SIllä kyllä tekee nopeasti hyvät aamupala smoothiet. :) Eli suosittelen myös, että sinäkin ostat sellaisen (varsinkin, kun olet jo harkinnut sitä ;) )

    VastaaPoista
  2. Tää on kyllä tosi kiva postausidea, tämän voisin toteuttaa itsekin! Kahvi on mullakin yksi tärkeimmistä aamun herättäjistä! :)

    VastaaPoista
  3. Pitääpäs pistää tää postausidea ylös, koska tää oli tosi kiva postaus! :) Mun päivä ei todellakaan lähde käyntiin ilman kahvia. Sitä on pakko saada vähintään kupillinen joka aamu :D

    VastaaPoista
  4. Kiva postaus! :) Mut itseni herättää yleensä ihan järjetön kiire hahah :D

    VastaaPoista

Pidetään kommentikenttä siistinä, kiitos ♥

Viimeisimmät postaukset